Prča v Prčici

MC 7: Trasa vede silnicemi i cestami a nudit se na ní rozhodně nebudete.

Náročnější je kilometrový úsek dolů alejí do Horního Matějova, dále pak přechod přes kopec od statku v Božetíně na František. Statek v Božetíně objedeme, cesta totiž vede kontroverzně i skrz něj.

Z horní stanice čtyřsedačkové lanovky se dáme přes Javorovou skálu, na Krošíčku překřížíme státovku směrem k Dolnímu Veletínu, od bývalé myslivny se dáme vpravo nahoru ke kapličce, odtud doleva romantickou „víceproudou“ stezkou do Dolního Matějova též s kapličkou. Od Kvasejovic vystoupáme silničkou pod Sušetice, odtud doleva dolů po státovce, pak doprava silničkou na Uhřice, odtud kolem kapličky doleva na Sedlec a Prčici. Z prčického náměstí nahoru lízneme Přestavlky s Novými Mitrovicemi, pak směr Staré Mitrovice, před nimi uhneme doprava na Rohov a Božetín. Z Božetína přes kopec na Fratnišek (Vrchotice) a Jetřichovice, M2.

Město Sedlec-Prčice vzniklo spojením obou částí v r. 1957. Samotná Prčice je každoročním cílem pochodu Praha - Prčice, čestným občanem je i Ivan Mládek právě díky písničce o pochodu. Prčice má hudební „fesťáky“, o kulturu se stará i Ateliér Prčice, stylové je posezení U Škrpálu.

TRASA:

RESTAURACE M2 – JAVOROVÁ SKÁLA – KROŠÍČEK – MATĚJOV – KVASEJOVICE – SUŠETICE – UHŘICE – SEDLEC-PRČIC – MITROVICE – PŘESTAVLKY – BOŽETÍN – VRCHOTICE  –  JETŘICHOVICE  –  MONÍNEC M2

22 km

Délka trasy

střední

Obtížnost

od 9 let

i pro více zdatné děti

Nahlédněte, co vás na kole čeká...

Další nabídka plná zážitků a odpočinku